Slaapdronken op KL - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Sabrina Reinders - WaarBenJij.nu Slaapdronken op KL - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Sabrina Reinders - WaarBenJij.nu

Slaapdronken op KL

Door: pongosabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

06 Augustus 2010 | Nederland, Bunnik

Goedemorgen familie en vrienden,

Mijn reis is begonnen! Vannochtend hebben mijn lieve Gerben en mam me op Schiphol gebracht. Waar gerben wel een hele aparte manier verzonnen had om mij tegen een overload chips te beschermen. Ik had bijna mijn handbagage vergeten... Gelukkig zagen Gerben en mijn mam dit nog op tijd voordat ik door de douane verdwenen was.De chips waren niet eens zo erg (al moet ik bekennen dat er nu nog maar een sabriniaans halfje over is, maar anders was de zak ontploft; dus moest ie open), maar mijn malariatabletten en tabletten tegen reisziekte waren toch knap vervelend geweest als ik deze niet had gehad.
Bij voorbaat mijn excuses voor mijn eventuele slechte Nederlands en typefouten. Sommige zijn dit van mij gewend, maar nu heb ik echt last van slaapdronkenheid...
De vlucht was okee. Ik heb veel geslapen, omdat ik me na 4 uur toch niet echt lekker voelde. Nu ik met beide benen op de grond sta, is alles okee.
Het was trouwens erg grappig om met Malaysia airlines te vliegen. Het leek aan het einde wel op een militair oefenkamp. De lichten gingen aan en ik werd ruw uit mijn slaap gehaald met hele hoge seats upread now! What would you like for breakfast? Ja omelet met kaas op mijn biologische tijd van 12 uur snachts....heb ik toch maar laten staan. Yoghurt was heerlijk.
Verder zat ik tijdens de vlucht tussen allemaal Spanjaarden dus mijn Spaans oefenen is weer helemaal up to date, dit is wat anders voor mijn Indonesisch, maar daar heb ik straks 3 weken voor en dan spreek ik het vloeiend:-).
Ik wacht nu op mijn vlucht naar Medan, waar ik als het goed is wordt opgehaald. (net vernomen op mijn mail). En jippie ik kan bij een gezin slapen!!! Waarschijnlijk ga ik morgen naar Bukit Lawang, omdat de SOS Bali office en David van SOS dan ook gaan.
Ik ga opzoek naar gate G2. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Een dikke knuffel van mij en tot mijn volgende verhaal.
Sabrina

  • 06 Augustus 2010 - 00:23

    Iris:

    Fijn dat je goed en veilig aan bent gekomen!!!

  • 06 Augustus 2010 - 05:49

    Kim:

    Hoi Sabrina!

    Heel veel succes en plezier bij het helpen van de Orangs!

    Groetjes Andre & Kim

  • 06 Augustus 2010 - 06:43

    Gerben:

    Ola guapa,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Nu trouwens niet gaan beweren dat je malarone belangrijker is dan chippies.. ;) Ook mooi dat je nu toch bij dat gezin kan slapen... beetje chaotische mensen daar, maar dat ben je wel gewend.. :P
    Goede reis voor morgen alvast!

    Liefs, Gerben

  • 06 Augustus 2010 - 07:04

    Wybren En Rika:

    Hoi Sabrina,

    Wij zijn blij dat alles goed met je is en nog een goeie reis verder .
    Dikke Tut Wybren en Rika

  • 06 Augustus 2010 - 07:52

    Jean Kern:

    Hoi Sabrina,
    Ben zelf net terug uit Nepal met een rugzak vol onvergetelijke ervaringen. Wens je heel veel succes op Sumatra en ik zal je reisverslag blijven volgen !

  • 06 Augustus 2010 - 08:27

    Annemarie:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Fijn dat je dadelijk wordt opgehaald. Hoop dat je lekker slaapt bij het gezin.

    Liefs Annemarie

  • 06 Augustus 2010 - 08:32

    Nancy:

    Hallo lieverd!
    Fijn dat je goed aangekomen ben.
    Goede reis verder en kijk met smart naar het vervolg.
    Dikke kus Maurice & Nancy

  • 06 Augustus 2010 - 10:55

    Pa:

    Een goeie vlucht gehad
    en veilig weer geland
    geniet er maar goed van.
    gr,pa

  • 06 Augustus 2010 - 11:23

    Karin Leijen:

    Hey Sabrina

    Ook wij van Pecto Production wensen je veel succes en we zullen je verhalen zeker volgen! Groetjes Karin en Aart

  • 06 Augustus 2010 - 17:04

    W-j & Syl:

    Hé Sab!

    Fijn dat je reis goed is verlopen.
    Nu rest er nog maar 1 ding: genieten!!!

    Groetjes,
    W-j & Syl

  • 07 Augustus 2010 - 11:15

    Cees:

    Ha die Sabrina,

    Hoorde gisteravond van je moeder dat je goed was aangekomen, hoewel niet helemaal zonder 'reisziekte' helaas. Maar je hebt al wat ervaring op gedaan in het verleden dus daar weet je mee om te gaan. Spannend hoe het verblijf zal zijn bij het gastgezin, maar jouw kennende zal dat voor beide kanten een leuke ervaring zijn. Veel succes en ook vooral plezier!

    Groet, Cees.

  • 08 Augustus 2010 - 11:46

    Menno En Renee:

    Even een snel berichtje vanuit een internetcafé in roemenie. We wisten niet precies wanneer je wegging dus we zijn wat laat, maar heeeeeel veel plezier in Indonesie! Leuk dat je laat horen wat je aan het doen bent, we lezen het graag. Tot over een paar weken!

    La revedere,
    Menno en Renée

  • 09 Augustus 2010 - 14:27

    Joekus:

    Hallo sabrina
    Al met de apen gedanst.
    Alles goed met je
    gr,pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Orang-oetans zijn kritisch bedreigd in Sumatra. Bukit Lawang is een van de meest bekende plekken in Sumatra om orang-oetans te zien. Helaas zijn de toeristen vaak verkeerd geinformeerd hoe omgegaan moet worden met de wilde en semi wilde orang-oetans. Ik ga in deze periode toeristen die aankomen in Bukit Lawang voorlichten over deze bijzondere rode aap.

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 15051

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Orang-oetan educatie voor toeristen

Landen bezocht: