Terima Kasih - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Sabrina Reinders - WaarBenJij.nu Terima Kasih - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Sabrina Reinders - WaarBenJij.nu

Terima Kasih

Door: pongosabrina

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

01 Augustus 2010 | Nederland, Bunnik

Lieve Familie en Vrienden,

Over een aantal dagen vertrek ik naar Sumatra om vrijwilligerswerk te doen voor het orangutan information centre (OIC) en Stichting Pongo.
Ik wil jullie graag deelgenoot maken van mijn reis en belevenissen.
De afgelopen weken heb ik een beetje Indonesisch geleerd. Eeen mooi woord vind ik Terima Kasih.
Ik wil OIC en Pongo bedanken voor deze mogelijkheid om bij te kunnen dragen aan de orang-oetan educatie.
En ik wil al mijn familie en vrienden bedanken voor het volgen van mijn verhalen thuis.

Terima Kasih en tot snel
Sabrina

  • 01 Augustus 2010 - 18:57

    Iris:

    Jaaaaaaaaaaaaa!

    Geweldig! Gelijk deze site in mijn bookmarks gezet... ik hoop hele mooie verhalen van je te lezen en mooie foto's te zien.

    Een hele goede heenreis toegewenst!!!

    Heel veel groetjes,
    Iris

  • 01 Augustus 2010 - 20:09

    Wendy (8UO):

    Hi Sabrina,

    Super leuk dat we je kunnen volgen in je reis naar Sumatra. Benieuwd naar je verhalen en de foto's.

    Veel succes, maar natuurlijk ook heel veel plezier gewenst!

    Grtz Wendy

  • 01 Augustus 2010 - 21:05

    Anke:

    Terima Kasih..
    Omdat je zo'n prachtige vrouw en een lieve vriendin bent!
    Dikke kus

  • 02 Augustus 2010 - 01:55

    Stichting Pongo:

    Jij ook bedankt dat je hiervoor gaat!

    Banyak sukses dan menikmati di Sumatera.

    Adriano & Madeleine

  • 02 Augustus 2010 - 05:38

    Wil:

    Hallo lieverd,

    Leuke site hoor

    Ik hoop dat het net zo'n mooie site wordt als die van je vorige grote reis.

    Alvast een veilige, goede en mooie reis.

    Dikke kus
    Ma

  • 02 Augustus 2010 - 08:54

    Nancy:

    Hallo lief schoonzusje,

    Ik heb je site gelijk in mijn favorieten gezet en ga je samen met je broer zeker volgen en genieten van jouw avontuur.

    Kijk uit, pas goed op je zelf en geniet ervan!

    Veel liefs & xxx-jes
    Nancy (maar ook van Maurice natuurlijk)

  • 02 Augustus 2010 - 12:44

    Esther:

    Lieve Sab,

    Je bent een bijzondere meid, zoveel hart en ziel voor deze mooie dieren. Ik ga je belevenissen zeker volgen en ben super trots om een vriedin te hebben die zich zo belangeloos inzet voor datgene waar ze in gelooft.
    Namens de orang oetan's "Terima Kasih""
    Dikke knuf,

    Esther

  • 02 Augustus 2010 - 13:46

    Annemarie:

    Lieve Sab!!

    Wat geweldig dat je dit gaat doen en je met zoveel passie inzet voor deze dieren. Ik ga je avonturen zeker volgen.

    Een goeie reis en een fantastische tijd daar!!

    Liefs Annemarie (en Roel)

  • 02 Augustus 2010 - 15:24

    Rika En Wybren:


    We gaan je zeker volgen op je apenreis ,veel succes .

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabrina

Orang-oetans zijn kritisch bedreigd in Sumatra. Bukit Lawang is een van de meest bekende plekken in Sumatra om orang-oetans te zien. Helaas zijn de toeristen vaak verkeerd geinformeerd hoe omgegaan moet worden met de wilde en semi wilde orang-oetans. Ik ga in deze periode toeristen die aankomen in Bukit Lawang voorlichten over deze bijzondere rode aap.

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 15056

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Orang-oetan educatie voor toeristen

Landen bezocht: